Witaj w Miejscu, gdzie ludzie przy wsparciu technologii budują MOCNĄ pozycję firmy.
Niezależnie od tego czy to nowy biznes online czy odświeżenie wizerunku, ważnym etapem dla ekonomii zasobów, będzie przygotowanie spójnej strategii i planu działania.
specjalizacja
STRATEGIA KONKURENCYJNEJ OFERTY
Jeżeli Twoją pierwszą myślą jest wykonanie lub odświeżenie strony internetowej to warto zacząć od istoty całego przedsięwzięcia, czyli Oferty. Upewnijmy się czy Oferta jest przejrzysta, właściwie zaadresowana i jasno zakomunikowana. Ustalmy konkurencyjną wartość (UVP) Oferty i wyobraźmy sobie jej pozycję na rynku.
STRATEGIA POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW
Czyli badanie potrzeb i określenie możliwych punktów styku potencjalnego klienta z Ofertą.
Dalej przechodzimy do opracowania strategii komunikacji. Mamy tu na myśli kreację, treść komunikatów oraz ton wypowiedzi. Dobre zestawienie tych elementów znacząco wypłynie na decyzję odbiorcy.
Nim dojdzie do zakupu, człowiek przechodzi przez etapy decyzyjne. Im wyższa cena, tym dłuższa droga. Każdy z nas taką drogę przechodził i wiemy, że przed zakupem powstrzymuje nas ostrożność. Nic odkrywczego, chcemy dokonać właściwego wyboru. Wniosek jest taki, że mm wyższa stawka tym trudniejsza decyzja, im trudniejsza decyzja, tym bardziej trzeba zadbać o komunikację.
Po dokonaniu zakupu droga się nie kończy.
STRATEGIA UTRZYMANIA ISTNIEJĄCYCH KLIENTÓW
Na tym etapie mamy przede wszystkim pracę w obszarze standardów jakości; produktu, obsługi oraz standardów optymalizacji kosztów wytworzenia.
Cechy wspólne naszych usług:
- Profilowanie oferty.
- Opanowanie chaosu w procesach.
- Budowanie wysokich standardów w kluczowych punktach styku z klientem.
- Łączenie technologii i kreatywności.
Nasza siedziba to Warszawa.
Na co dzień jesteśmy tam, gdzie pracuje się wygodnie i w skupieniu.
Gdy zaczynaliśmy w 2019 roku, naszą siedzibą była Gołkowska w Warszawie.
Od roku 2021 przeszliśmy na tryb zdalny i to po dziś dzień dobrze nam służy.
Cieszy nas, że:
- przeszliśmy próbę zdalnej współpracy,
- możemy lepiej zoptymalizować inwestycje naszych klientów,
- możemy coś zrobić dla jakości środowiska naturalnego.
Pozdrowiamy serdecznie!
Zespół Hrrup.
HRRUP Sp. z o.o.
NIP: 5342647718
Kontakt:
+48 508 762 578
david@hrrup.me
David Andriyan
Brand Manager
Zarządzanie aktywnościami marki.