Konsultacje strategiczne

Konsultacje strategiczne dają możliwość zacząć zmiany bez angażowania dużych zasobów i środków.

Celem konsultacji jest usystematyzowanie informacji związanych z budowaniem silnej pozycji firmy na rynku, ustalenie priorytetów oraz stworzenie skutecznego planu działania.

Konsultacje pomogą Tobie zacząć zmianę z lepszym przygotowaniem. To swojego rodzaju etap Brain challenge. Pozwala wydobyć kreatywność i skupić się na tym co ważne w marketingu Twojej firmy. Tempo rozwoju firmy odciąga zmiany tam, gdzie nie są pilne. Stąd oferta konsultacji, aby zacząć zmiany łagodnie bez angażowania dużych zasobów i środków.

TEMATY KONSULTACJI

OMÓWIENIE OFERTY

Ocena oferty obejmuje analizę tematów, mających kluczowe znaczenie dla jej skutecznego pozycjonowania.

STRATEGIA POZYCJONOWANIA

Omówienie aktualnej i pożądanej pozycji biznesu.

PUNKTY STYKU Z KLIENTEM

Pogłębienie wiedzy na temat potrzeb klienta, cech wspólnych grupy klientów oraz ustalenie punktów styku potencjalnego klienta z produktem (kanały komunikacji).

OMÓWIENIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

Charakter, spójność i ton komunikacji.

PORZĄDKOWANIE INFORMACJI

Omówienie procesów wdrażania planu marketingowego.

Konsultacje umożliwiają świadome uwzględnienie potrzeb i zagrożeń w procesie tworzenia strategii marketingowej.

Kontakt:

+48 508 762 578

david@hrrup.me

David Andriyan

Brand Manager

Budowanie mocnej pozycji.

David Andriyan, ukończył Marketing internetowy – kurs zaawansowany II stopnia.
Program:

  1. Strategia kampanii e-marketingowych
  2. Planowanie i realizacja kampanii e-marketingowej
  3. Płatne działania e-marketingowe, które warto wdrożyć
Akademia PARP

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

David Andriyan, ukończył czterdziesto-godzinny kurs z zakresu Komunikacji Interpersonalnej. 

Katarzyna Płuska

Specjalista ds. komunikacji społecznej oraz zarządzania zasobami ludzkimi, Miękko o kompetencjach

 

David Andriyan tworzył materiały wideo na potrzeby kampanii marketingowej oraz współtworzył wewnętrzny dział wideo w Oriflame Polska.

Biorąc pod uwagę szeroką wiedzę na temat branży, wyjątkową kreatywność, bardzo dobre umiejętności techniczne i dobrą intuicję, bez wątpienia mogę go polecić jako kreatywnego specjalistę.

Jolanta Pastor

Product & Communication Senior Director Europe CE , Oriflame

Pytania i odpowiedzi
Q&A

Przebieg konsultacji

Jak dotrzeć do kluczowych odpowiedzi?

1. Osoba prowadząca konsultacje jest praktykiem w swojej specjalizacji, obejmującej strategię i zarządzanie marketingiem firmowym. Jej doświadczenie jest bardzo ważne w formułowaniu właściwych pytań, które prowadzą do kluczowych odpowiedzi.

2. Osoba korzystająca z konsultacji może mieć szereg własnych pytań i tu zachęcam do przesłania ich przed spotkaniem. Warto też mieć na uwadze, że rzeczywisty problem często jest nieuświadomiony i należy do niego dotrzeć.

Cena

Konsultacje w zakresie budowania silnej marki 250 zł/h.

Czas

Ile czasu przeważnie trwa spotkanie?

Jedno spotkanie trwa mniej więcej 2 h, po tym czasie koncentracja znacznie się obniża.

Ile można zrobić w ciągu jednej godziny?

To zależy od stopnia przygotowania do spotkania. Mam tu na myśli zebranie odpowiednich pytań na czas spotkania. Nie bez znaczenia jest także poziomy skomplikowania tematu. Warto podejść do spotkania z nastawieniem, że ilość godzin potrzebnych, aby dotrzeć do kluczowych odpowiedzi, jest kwestią indywidualną.

Korzyść

Dla kogo?

Dla osoby, która od dawna zamierza coś zmienić ale co dziennie są ważniejsze tematy. Firma w której marketing pełni funkcję dodatku do działu handlowego a mógłby być solidnym partnerem w sprzedaży.

Dlaczego ?

Ponieważ skuteczny marketing jest dźwignią handlu. Oraz dlatego, że dobrze się dzieje w firmie, która idzie z duchem czasu i rozwija się w każdym aspekcie.

Po konsultacjach

Jeżeli po konsultacjach strategicznych przejdziemy na ofertę systematycznej współpracy, obniżymy koszt abonamentu w pierwszym miesiącu o wartość dotychczas wykonanej pracy.

Holistyczny Rozwój Reputacji Umacnia Pozycję