Case Study: Marketingowa Opieka nad Firmą

Klient: Kirys.pl, detaliczny i hurtowy dostawca odzieży oraz wyposażenia dla służb mundurowych.

Cel: Zwiększyć sprzedaż online poprzez zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego.

Wyzwania:

  • Zintegrować działalność stacjonarną z online.
  • Zbudować świadomość marki w skali kraju.
  • Osiągnąć stabilny dochód online równoważny sprzedaży stacjonarnej.

Strategia:

  • Profilowanie oferty dopasowanej do klienta.
  • Angażowania klientów i optymalizacja procesów wewnętrznych.
  • Spójna komunikacja marki.
  • Budowanie wizerunku i reputacji.
  • Optymalizacja wewnętrznych procesów i komunikacji marketingowej.

Działania Taktyczne:

  • Realizacja sklepu internetowego z SEO.
  • Odświeżenie brandingu i logo.
  • Stworzenie treści marketingowych i zdjęć produktów.
  • Ulepszenie przepływu informacji.
  • Kampanie Google i Facebook ADS.
  • Spójna komunikacja na Facebooku.
  • Zarządzanie kategoriami produktów.

Rezultaty:

  • Widoczne usprawnienie przepływu informacji i organizacji.
  • Zwiększona rozpoznawalność marki i budowanie reputacji.
  • Poprawa obsługi klienta i wzrost lojalności.
  • Znaczący wzrost liczby użytkowników i dochodów firmy.

Wnioski: Skuteczna synchronizacja i zrozumienie potrzeb biznesowych po obu stronach były kluczowe dla sukcesu. Skupienie się na rozwoju i eliminowanie nieefektywnych procesów pozwoliło na osiągnięcie znaczących rezultatów.

Wdrożenie wypracowanego planu.

Jeżeli po konsultacjach strategicznych przejdziemy na ofertę systematycznej współpracy, obniżymy koszt abonamentu w pierwszym miesiącu o wartość dotychczas wykonanej pracy.